Værdier Idégrundlag og målsætning

Jeg er troværdig og seriøs og min kundebetjening sker på grundlag af følgende værdigrundlag:

  • Troværdighed
  • Tillid
  • Nærhed
  • Kvalitet
  • Effektivitet og enkelhed
  • Engagement og humør

Troværdighed er for mig at holde det jeg lover. At jeg optræder seriøst og behandler alle opgaver med lige stort respekt.

Tillid er for mig at jeg kun leverer ydelser som jeg har kompetencen til. Jeg siger nej til opgaver som jeg føler mine kunder er bedre tjent med at få leveret fra en anden virksomhed.

Nærhed er for mig at jeg lytter og spørge ind til kundens behov. Nærhed er også for mig at jeg springer til med det samme hvis kunden har behov for det.

Kvalitet er for mig at jeg overholder gældende regler og vejledninger. At jeg udfører opgaven til rette tid og til den rigtige pris i forhold til kvaliteten.

Effektivitet og enkelhed er for mig, at jeg leverer en ydelse hurtigt og nøjagtigt. For mig er det også at levere ydelserne uden at bruge unødvendig tid hos mine kunder. Og at levere ydelsen letforståeligt for mine kunder og deres samarbejdspartner.

Engagement og humør er for mig helt centralt i min værdigrundlag. Det skal ske ved efterlevelse af min værdigrundlag i udførelsen af opgaverne. Engagement kræver fleksibilitet, gåpåmod efter den bedste løsning, ajourføring af faglig viden og ikke mindst masse af energi og højt humør.