Bogføring Bogføring, lønadm. og indberetning til off. myndigheder mv.

Bogføringsassistance 

Min bogføringsassistance kan opdeles i 2 grupper afhængig af hvor ofte bogholderiet ønkes ajourført og dermed hvorledes jeg skal have adgang til bilagene/fakturaerne.

Gruppe 1 – online bogføring 

Til mindre eller mellemstore virksomheder som ønsker daglig ajourføring – bogføring af bilag mv. – tilbyder jeg bogføringsassistance. Det kræver dog at jeg får online adgang til bilag/kvitteringer/fakturaer, da jeg opholder mig udenfor Danmark en del af året.

Virksomheden skal scanne alle dokumenter/bilag til mig via en scanner eller iPhone mv. Jeg vil bogføre bilagene samt opbevare dem elektronisk således virksomheden altid har adgang til dem via internettet.

Vi vil i fællesskab finde den bedste foretningsgang vedrørende dataudvekslingen via brug af internettes mange billige online løsninger. Stort set det eneste mine kunder skal sørge for er den fysiske  scanning af bilagene. Herefter kan jeg hjælpe mine kunder via min fjernsupport.

Jeg anser den elektroniske adgang og arkivering af dokumenter/bilag som den mest optimale løsning for alle parter.

Som virksomhedens eget økonomisystem ser jeg flere fordele i et online baseret hvor kunden og revisoren/bogholderen har adgang på samme tid. Jeg har erfaring i e-conomic, microsoft dynamics C5, microsoft dynamics navision og andre økonomisystemer.

Men jeg kan også stå for bogføringen på et økonomissystem beliggende på virksomhedens lokale server. Det kræver dog vi får adgang til serveren via f.eks. teamviewer eller på anden vis.

Gruppe 2

Til små virksomheder – som ikke har behov for daglig ajourføring/bogføring – tilbyder jeg bogføringsassistance 1 gang i kvartalet/halvårligt/årligt enten på virksomhedens eller mit system. Bilagene kan opbevares fysisk i en mappe og afleveres til mig og jeg vil bogføre dem. Jeg vil dog anbefale at vi arbejder os imod en onlineløsning.